Customer Journey ontrafeld

 

Als onderneming is het key dat je jezelf in de schoenen van je klant plaatst. Dit is vaak moeilijk, omdat je zelf een persoonlijke of gekleurde visie op de situatie hebt. Nadenken over je Customer Journey met een externe blik geeft nieuwe inzichten die jouw proces zullen verbeteren.

En als er iemand is die weet waarover hij spreekt als het aankomt op Customer Journeys is het Davy Vanhaen, Founder van Klash.

Op 19 & 26 februari geeft Davy Vanhaen de 2-daagse E-Volve Class Customer Journey. Waarom zou jij als ondernemer deze E-Volve Class moeten volgen? Iedereen zegt wel dat je ermee bezig moet zijn, maar er zijn 3 redenen waarom dit niet altijd even evident is:

  1. Tijd! We zitten allemaal in dagdagelijkse rat race en hebben niet priori om dergelijke strategische oefening te doen terwijl dit zoveel kansen tot “evolueren” bevat.
  2. Inzicht! Het is een strategische oefening en daar komt heel wat bij kijken. Externe begeleiding komt hier dus zeker van pas.
  3. Overzicht! Er komt heel wat bij kijken. Met deze masterclass die focust op toepassing i.p.v. theorie heb je meteen mee hoe het werkt alsook met welke punten je straks meteen aan de slag kan in je organisatie. Resultaat!

Wil jij samen met Davy Vanhaen deze strategische oefening maken en zo je Customer Journey op punt stellen? Reserveer je plaats in onze E-Volve Class “Customer Journey”

Let op! Wees er snel bij, want er zijn slechts 8 plaatsen beschikbaar.