Een Customer Journey is het traject dat een consument doorloopt om uiteindelijk een specifiek product of dienst aan te schaffen. En laat het nu net belangrijk zijn om je in de schoenen van je klant(en) te plaatsen. Door gebruik te maken van de inzichten die voortkomen uit een Customer Journey of klantenreis, kan je je bedrijfsprocessen optimaliseren.

In deze blog verduidelijken we de Customer Journey! Lees je mee?

Een interessant interview

 

Als het gaat om Customer Journeys, is Davy Vanhaen een expert die precies weet waar hij het over heeft. Ben je nieuwsgierig naar wat het precies inhoudt, waarom een analyse ervan belangrijk is, welke varianten er bestaan en hoe je met praktische tips je Customer Journey kunt verbeteren? Davy Vanhaen legt het allemaal uit in een interview met Loriana Allegrezza.

 

 

Terugblik op de E-Volve opleiding met betrekking tot de Customer Journey.

 

Davy Vanhaen was de gastspreker tijdens de E-Volve opleiding over de Customer Journey. Tijdens deze opleiding heeft Davy diepgaand gesproken over dit onderwerp, met een sterke nadruk op de praktische toepassing ervan.

Ondernemers kregen de mogelijkheid om inzicht te verwerven, strategische oefeningen uit te voeren en de Customer Journey voor hun bedrijf in kaart te brengen, zodat ze er direct mee aan de slag konden.

We kunnen nooit stoppen met inspireren en leren. Dat is de enige manier om te evolueren.

Wil je je kennis op het gebied van sales, marketing en communicatie vergroten? Dan is de E-Volve Academy de oplossing voor jou. We bieden diverse opleidingen aan waarmee je je marketing- en communicatievaardigheden kunt ontwikkelen.

 

 

Neem zeker een kijkje op de website en volg onze socials voor éxtra leuke content.