Kerteza, een sterk groeiend bedrijf dat de handen in elkaar sloeg met E-Volve om de marketingstrategie inhoudelijk vorm te geven en uit te voeren. Een samenwerking die ondertussen al meer dan twee jaar lang zijn vruchten afwerpt.

Over Kerteza 

 

Kerteza vindt niet alleen dat de zorg beter moet, maar gelooft ook dat de zorg beter kan. Kerteza helpt zorginstellingen om stappen te zetten naar betere gezondheidszorg. Deze sector wordt steeds complexer en moet steeds meer realiseren met steeds minder middelen.

Om de daarvoor noodzakelijke veranderingen gestructureerd en efficiënt aan te pakken, ondersteund Kerteza organisaties in de zorg met advies, begeleiding en opleiding.

 

E-Volve zorgt voor een gezonde marketing- en communicatie aanpak

Patrick Corstiaans, algemeen directeur van Kerteza, was op zoek naar een sterke partner die de marketing voor Kerteza kon inrichten en ondersteunen op basis van de bedrijfsstrategie.

 

 

“Het is een team met erg veel kennis en ervaring. E-Volve levert praktische ondersteuning, maar voegt daar inzichten en visie aan toe die het marketingproces beter maakt en zo betere bedrijfsresultaten oplevert. Bovendien is het team groot genoeg om continuïteit te bieden.” – Patrick Corstiaans, Algemeen directeur bij Kerteza.

Bij Kerteza zijn de strategische doelen van de organisatie de kapstok voor het marketing- en communicatiebeleid dat met Olivia Coppin, Business Stylist van E-Volve, opgesteld en uitgevoerd wordt. Concreet wordt vastgesteld waarover Kerteza wil communiceren, naar wie en via welke kanalen. Deze werkwijze draagt bij aan het behalen van de vooropgestelde doelen.

Hoe zou je de grootste troef van E-Volve omschrijven?  

 

De kennis en flexibiliteit van E-Volve zijn de grootste meerwaarde voor Kerteza. Het feit dat een uitvoerende Business Stylist in-house bij Kerteza werkt is een groot voordeel. Het leidt tot meer feeling met het bedrijf en de bedrijfscultuur en zo kan snel gereageerd worden op wat speelt binnen Kerteza en bij de klanten.

E-Volve heeft hard gewerkt om tijdens deze samenwerking bij te dragen aan het marketingproces binnen Kerteza. Dat omvat uitwerking  en opvolging van de marketingstrategie, inclusief het opzetten van verschillende campagnes en het beheren van de website en de social media kanalen. Daaronder viel ook de lancering van de Kerteza Academy in 2021.

“Investeren in je marketing en communicatie is noodzakelijk voor ieder bedrijf. Zeker in het digitale tijdperk is het relevanter dan ooit. Door E-Volve staan we meer én beter op de radar bij onze klanten.”

 

Let’s evolve Kerteza even more in 2023! 🚀

Wil jij jouw bedrijf ook laten evolueren? Kom op de koffie en start je partnership met E-Volve