Bij E-Volve geloven we in de kracht van de samenwerking tussen sales, marketing en communicatie. Ons SMC-plan® is daar de uiting van. We zijn dan ook heel trots dat we 10 ondernemers de juiste handvaten kunnen geven om hun eigen SMC-plan® te schrijven. Vorig jaar vond de eerste Omzetbooster plaats en de inschrijvingen voor de tweede editie zijn nu geopend.  

lees er hieronder meer over:

 

 

Get ready for the next step!  

Het opstarten van een start-up kan een serieuze rollercoaster zijn. Het start allemaal bij een innovatief business idee, maar daar eindigt het niet. Uiteindelijk bouw je aan een volwaardig bedrijf met klanten, medewerkers, freelancers… Dit proces van opschalen is dan ook ontzettend spannend en uitdagend. Tijdens dit proces is het ontzettend belangrijk het financiële plaatje in het oog te houden en zal je extra focus moeten leggen op marketing en communicatie. Waar je in de beginfase vooral bezig bent met productinnovatie als CEO, heb je in deze fase vooral een commerciële trekker nodig voor je bedrijf. 

Daarom slaan Voka – KvK Limburg en Limburg Start-up de handen in elkaar met E-Volve voor een 2-daags traject waaraan 10 start-ups kunnen deelnemen voor een omzetboost.  

 

 

Waar gaan we jou in verdiepen tijdens deze 2-daagse? 

Als deelnemer gaat onze founder Loriana Allegrezza je onderdompelen in de wondere wereld van sales, marketing en communicatie en leren we je om je eigen SMC-plan® te schrijven. Je werkt niet aan een apart sales-, marketing- en communicatieplan, maar brengt alles samen zodat je je doelstellingen op een efficiëntere manier kan behalen.

 

Dit doen we in 3 stappen: 

  1. Van ad hoc en “netwerk” sales tot structurele sales (sales)

We focussen op het schrijven van een degelijke salesstrategie op basis van de business units. Hierdoor krijg je inzicht in up- en cross selling bij bestaande en nieuwe klanten met de klemtoon op de funnel.

  1. Ik ken mijn salesstrategie, nu ga ik het aan de wereld vertellen (marketing)

In de tweede stap gaan we dieper in op wie vertel ik wat, waarom en wanneer? Wie zijn mijn doelgroepen, waar ligt mijn potentieel en waar leg ik mijn focus?We bouwen aan een “story”.

  1. Hoe communiceer ik het best en via welke kanalen (communicatie)

Vijf regels die cruciaal zijn om goed en vooral duidelijk te communiceren. Deze regels matchen we met de verschillende communicatiekanalen.

 

 

Are you in?  

Wil jij jouw bedrijf, dat nu rond de 100K omzet draait, opschalen naar 500K? Ben je een starter met een eerste saleservaring en heb je het moeilijk met het behalen van je volgende plateau in omzetgroei?  

Schrijf je dan hier in!  

Twijfel niet te lang, want maar 10 bedrijven kunnen deelnemen!